Wednesday, 27 July 2016

Salam Aidilfitri.

TEKS : Faizah Yusoff
FOTO : Faizah Yusoff
Entri 84


Assalamualaikum wbt. Belum terlewat rasanya untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mohon maafkan segala yang secara sengaja atau tak sengaja menyentuh sensitiviti sahabat-sahabat blogger pernah singgah di laman blog saya ini. 
Hampir 3 bulan saya menyepikan diri dari terus menulis dan menulis. Bulan Mei sebelum melangkah ke bulan Ramadhan, kami dari Alwaqiah Group telah membuka satu cawangan kecil di Tawang, Bachok. Alhamdulillah, walaupun sekejap cuma kami merancang, semuanya berjalan lancar. Syukur ke hadrat Allah SWT.
Jadual harian kini sungguh padat. Tapi saya masih mengajar kelas tuisyen seperti biasa. Walaupun masa agak terhad untuk membuat persediaan, jadual kelas masih berjalan seperti biasa. Masih ada ibu bapa yang nak menghantar anak ke rumah saya untuk kelas latihan matematik pada waktu malam. Setelah saya buka pusat pembelajaran berdekatan rumah, saya pindahkan mereka semua ke sana. Alhamdulillah.
Cuma, untuk ke rumah-rumah pelajar saya terpaksa berhenti mengajar dari rumah ke rumah memandangkan jadual kerja yang memang padat. Yakin dengan rezeki yang telah ditetapkan. Insya'allah.





No comments:

Post a Comment